ساغ اول فارس تلوزیونه

زمانی که خسته ازسرکاربه خونه برگشته بودم. کانال تلویزیون رابرداشتم

وبه دنبال برنامه ای می گشتم تاازکلافگی دربیام .شبکه استانی فارس

برنامه ای به نام هم ولایتی پخش می کرد که دراون به سراغ یکی ازروستاهای

اطراف فیروزآبادبه نام جهادابادرفته بودند وازمردم اونجاکه عشایرقشقایی بودند

گزارش تهیه می کردند.برای من برنامه بسیارجالبی بود .جادارداز صداوسیمای

فارس تشکرویژه ای کنم وامیدآن دارم که برنامه های این چنینی گسترش پیداکند.

قشقایی

مدتیست به این فکرمی کنم که چرا ماقشقاییها باوجودی که این قدر نسبت

به دین و وطن خود علاقه داشته وجانفشانیها کرده ایم .سخنی ازآنها به میان

نمی آید ولی عملکرد اشتباه یک فرد به رخ این قوم کشیده می شود.به نظر شما

تاوان حرکت اشتباه چه قدر است؟