ساغ اول فارس تلوزیونه
زمانی که خسته ازسرکاربه خونه برگشته بودم. کانال تلویزیون رابرداشتم
وبه دنبال برنامه ای می گشتم تاازکلافگی دربیام .شبکه استانی فارس
برنامه ای به نام هم ولایتی پخش می کرد که دراون به سراغ یکی ازروستاهای
اطراف فیروزآبادبه نام جهادابادرفته بودند وازمردم اونجاکه عشایرقشقایی بودند
گزارش تهیه می کردند.برای من برنامه بسیارجالبی بود .جادارداز صداوسیمای
فارس تشکرویژه ای کنم وامیدآن دارم که برنامه های این چنینی گسترش پیداکند.
+ نوشته شده در سه شنبه بیستم دی ۱۳۹۰ ساعت 11:23 توسط مهــــرزاد قشقایی
|