قشقایی
یکی از دوستان درمورد وبلاگ من نظربه جایی داده بود.ایشان از مطلبی که
درباه وبلاگ گذاشته بودم انتقاد داشتند.پس از کمی تامل اصلاح کردم .مهم
نیست کجازندگی کنی,مهم نیست سطح تحصیلاتت چیه ,مهم اینه که اولا
انسان باشی ودرثانی با یاد گرفتن نکات مثبت ازبزرگان وگذشتگان یک قشقایی اصیل بمانی.
+ نوشته شده در یکشنبه شانزدهم بهمن ۱۳۹۰ ساعت 13:28 توسط مهــــرزاد قشقایی
|