جای خالی قشقایی ها در روز حافظ
امروز روز حافظ است.من هم امروز را به همه حافظ دوستان تبریک می گویم.شب قبل از صداوسیمای فارس برنامه پخش شد که درآن 12خواننده با لهجه ها وزبان نهای مختلف وبا پوشش قوم خودشان در آرامگاه حافظ ترانه ای می خوانند.من براین عقیده هستم که نفس این برنامه بسیار عالیست .احترام به آداب وسنن فرهنگ ها وزبان های مختلف ایرانی بعد از دین مشترک باعث افزایش حس همبستگی درمیان ما ایرانیان می شود وماندگاری این فرهنگ ها باعث احترام هرچه بیشتر به هویت اصیلمان می شود.یه انتقاد هم دارم واون هم خالی بودن یه قشقایی در این برنامه بود.ماهم لباس بومی ومخصوص به خود داریم وهم موسیقی قوی وهم خوانندگان چیره دست.نبود یه قشقایی در این برنامه می تونه چه علتی داشته باشه؟؟؟؟؟؟
+ نوشته شده در چهارشنبه بیستم مهر ۱۳۹۰ ساعت 9:34 توسط مهــــرزاد قشقایی
|